24 March 2011

this is the day ...

aku nak story sikit pasal hari ni yang membawa
1001 makna pada member2 sedewan pekse or member yg se'lahir' gn aku .
2010 iteowg pekse yang teramat lay besarnye , SPM .
so tahun ny kuar lar result hasil daripada tulisan tangan iteowg yang tak seberapa tu .
ari ny , 23.03.11 menyaksikan segalanya . depan beratus orang , kptusan iteowg di umumkan (smkbt2 je) n tapi tak semua orang di umumkan atas sebab2 tenikal org tu ,,,
ok , mase mule2 aku smpai , ta ramai yang ade . just 3,4 org je . 
lihat lar betape exitednye aku dan tasnim n cyla gak .bb tu smpai awal .
smpai2 je aku carik sumbody , but ta bape luckly dy tak der .
tak pela . aku dtg gn 156juta hrpan nak dpt kptsn baik . 
mase sampai je , aku jmpe dengan muke2 yang aku windu .
mas , ibu , dak2 form 4 (tak snggup nak kap sume) , mbe2 tcinte tu yg pntg .
tapi yang buat aku sedih sgt , mkcik tak dew . baru nak kepit dgn dy , tapi tak boley . dy kap dy cbok tat umah . tak pela mkcik , ite tetp ingat mkcik . gat taw , datng umah rye anti .
mase da na start je upecre tu ,iteowg di beri satu arahan .
arahan yang same cm mase zaman sekolah dulu ,'SILA AMBIL KERUSI SENDIRI' .
amek lar dari makml bhse pegi lobi . then duduk !
and time uh , mmg lar teamat gugupnye aku n mbe2 aku . tangan dah sjuk , kaki mggigil .
aku dah tak snggup nk tengok mke c,kudin tat depan tu . mak, nak balik!
pastu , mase mncmburui aku . kptsn di umum kn . tapi part aku nme jew .
aku dpt , tros lipat . blagak knon nye .
orng ptme yg tengok slip aku, c.jodi then dy pas tat mbe2 dy . malu den .
aku dgar c.fadhli kap aku ade D . OMG! sah , kimia!
sub tu mmg plng mengong bg aku . ta pew redha . tapi bp A ta tw lgy . last2 aku tengok gak. tapi beramai2 . kire2 , congak2 , tmbah tolak , aku juz dpat 3A 3B 3C 1D. teruk , bukan ???
adoi mle2 mg na ngis . tapi rilek jew . bb aku tau , rmai yg dak2 trget , tak cpai trget .
tahniah pade mmbe2 aku yg pat kptsn yg power2 . thanks gak pada kowg yg sudi aja aku , n pade ckgu2 aku gak . kesian kne aja dak nakal ny , hehe 
tak pew , ini baru permulaan pyka! move 4ward .
time tu aku balik gan cm2 perasaan . tak tau ape . sedih ade , tak de perasaan pon ade sikit . tapi nak but cmne kn , dah ni yag aku useha kn , ini lah yang dapt . sekarang aku juz boleh berdoa supaya aku dapat tempat smbg belajar yang sesuai n terbaik untuk aku . insya-Allah ...


No comments: