03 April 2011

F.R.I.E.N.D

oh , ye ! aku rase macam nak luahkan sesuatu lar . but tapi tapi aku nak announce something dulu kan yang abph mlm ny ade asyhraf muslim . ncem gak dy tu ,tapi tak bape penting . yang pnting sekarang , him !. talk about him ! about D yg dulu tuh . the same D . the ... ape yek . same feeling with D ? oh , totally nope ! dulu boley lar aku ngaku aku punye lar syok masyhuk kat mamat tu . tapi sekarang , MACAM dah tak dok jew lar . tak pasti, tak sure . urm , aku teringat mase makcik tepon . kau , D ! sibuk2 gak pegi angkat aku call tu knape ek . tapi aku ngaku rindu kat kau tu ade lah . then kite berbual macam biasa ,, kau memang tak berubah kan dari dulu . suke ejek aku gemok . padahal kau tu tak sedor yang prot dah kedepan . haha . seronok talk talk gan kau , bb dah lame kan kite tak brbual cam salu . tapi perasaan tak same mcm dulu ok . kau kena ingat tau , kita dah kena warning dgn mak jgn ade orang lain dah pas ny . aku ok jew , bb aku dah agak ***** gn bnde2 cm ny . kauu tu jew , kne ingat paham ! ingat tak dulu kau penah tanye dengan aku dulu soalan 'we friend?' . mase tu memang aku hipokrit and tak sejiwe rage jawab ye . tapi sekarang dengan seluruh isik perot aku gaku 'we friend' . bab aku dah boley time sume tu dengan tapak kaki tangan terbuka . walau pon aku ade rase geram2 lagi kau tapi aku tetap doakan the best tok kau . doakan kau jadik artis satu ari anti .kau yg nak sgt kan . jgn masok AF sudaa . malu anti kne reject . hehe


F.R.I.E.N.D

No comments: