02 October 2011

percayalah . aku tak lupa semuanya .

aku mintak maaf sangat-sangat . dari salah aku yang dulu sampai sekarang . aku SOMBONG ? ok , fine . ramai yang cakap aku ni lupa kawan . ramai yang cakap aku lupa segalanya . 

so its time to explain everything lah . 

kredit aku tak selalu full tank kalau nak mesej anyone yang aku suka . aku tak sekaya mungkin nak topup kalau buad call anyone i want . masa aku banyak dihabiskan dengan sekolah dan homework jika aku tak dapat bahagikan masa aku dengan betul untuk orang yang aku sayang . focus aku tak boleh dibahagi sama rata untuk fikir semua benda in one time . aku tak kuat untuk buad semua benda dalam satu masa . dan aku tak sempurna untuk buad semua orang bahagia .

 I'M SORRY . I'M SORRY .I'M SORRY .

aku diam tak bermakna aku lupa segalanya tentang orang yang aku sayang . sepi tak bermakna aku tak ambil berat . aku bisu bukan bererti aku tinggalkan orang yang aku sayang . 

aku tak berniat buad orang yang aku sayang sakit hati , marah , geram , dendam tentang sikap yang selalu alpa dengan sekeliling . tapi percayalah , dalam hati ini tak pernah hilang nama-nama itu . sentiasa ada . cuma masa , jarak dan keadaan yang  membuatkan aku sebok dengan diri sendiri . maafkan aku ! 

trust me one thing . aku tetap sayang kawan-kawan aku , adik-adik aku . ok ? cukup lah untuk itu . sorry if i'm not perfect to you . the only thing u all must know ... 'I LOVE YOU' .
assalamualaikum . :'(

No comments: