16 November 2011

who am i ? i'm a spiderman

mintak susun sepuluh jari tangan sepuluh jari kaki eah semua . sebab saat-saat ni gian aku tahap gilababi pada lagu mamat ni -------- daniel bedingfield ~~~~~ if your not the one .

bangun pagi je , aku letak phone baling anjing tu sebelah telinge nak dengar lagu ni . sebelum tidur aku tonyeh earphone layan lagu ni . masa berangan aku bukak loud speaker ngonjeng lagu ni . time makan lagu ni jadik appetizer aku . haaaa , nampak tak permainan lagu ni pada aku ?

semua sebab aku rasa kehilangan saat ni . 
kehilangan tempat bersandar dan ketawa mengilai .
sometimes aku tak reti nak luahkan rasa yang aku pendam . termasuk rasa sayang . kan senang kalau aku boleh ukir kat batu bersurat yang aku sayang SyilaLindaTasnimAmiraWanEjad . tapi batu bersurat kompem mahal sebab dah ada kat muzium .

dah susah nak dengar orang yang kuat nganjing aku
 kalau lah aku boleh cakap pergi Jordan ajak akak , kat Os . tapi macam lah kau boleh seludup aku masuk dalam bagasi kau.

hilang someone yang selalu carik gaduh dengan aku 
  dan kalau lah aku boleh cakap jangan tinggal kan aku abgEj . tapi tau jela aku kan , pemalu . hikhik . but who am i ?

the best moments only come for once . if it comes again , it is not the same like before . biar lah aku dengan dunia Cinderella aku . tunggu kalau-kalau ada lelaki nak sarungkan kasut JimmyChoo size 5 . biar aku dengan  alam Spiderman . waiting if someone will be my hero . 

assalamualaikum . v('',)v

No comments: