21 December 2011

Aku cinta kau .

 Aku sayang kau . kau pun pernah tahu . dulu aku tanamkan dalam benak , hanya 50 peratus sayang kau dalam hati . tapi aku salah . tak bisa menghalang rasa itu terus datang . maaf kan aku .

Aku tidak meminta untuk kau sentiasa ada . cukup sekadar kau sedar kehadiran aku dalam hidup kau . jangan pernah sisih aku jauh jauh .

Keadaan memaksa aku meluahkan segalanya . maafkan aku sekali . dulu , kau buatkan aku mahu mencuba merampas kepercayaan itu . masihkah ada lagi peluang itu ? kerna aku masih sedang mencuba .

Kehilangan kau selalu membuatkan aku meronta rindu . tapi tidak pernah sesekali menyalahkan kau . kerna aku begitu memahami kepentingan kau itu . cukuplah sekadar kau tidak pernah lupa siapa aku . kalau lah aku bisa membiarkan saat manis itu datang kembali .

abgEj saya sayang awak .

dan semoga berjaya atas apa yang awak usahakan sekarang . good luck ! wish you luck even i can't stand it alone !