05 February 2012

3 cerita dalam satu

Salam Maulidurrasul semua . mari ramai-ramai selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W . rindu nak selawat sambil berarak . betul tak ?

ok assalamualaikum .

oh penyesalan yang tak sudah . ketakutan terserlah . geletar beb tangan gua ! nangis ? ah jangan cakap . lencun bulu hidung . 


apa komen anda ? berapa bintang nak bagi ?


tolong jangan gelakkan aku . maklumlah , orang baru nak belajar . belajar dari pengalaman yang jahil mengenal erti kejujuran dalam tingkah laku . hah ! tetibe . apa-apa pun lepas ni memang aku tak sentuh lah kereta lagi . ambil lesen pun aku tak nak . fobia 99.98764948838% ni . 

alhamdulillah tak ada mana-mana tangki ke apa ke , yang rosak or bocor . just bumper depan tu je patah riuk . dan syukur aku tak apa-apa . bak kata orang , kerete boleh cari spare part . kalau badan sendiri ? kat susur belum tentu ada jual . hahaha

ok done about horror tragedy . tadi aku tunaikan jugak janji nak guna voucher beli barang sekolah . janji tetap janji .  lupakan lah kisah patah riuk tadi . naik ferari Miza . haa kau ade ?


thats my favorite . ape tu ? oh itu marshmallow dan strawberry dengan grape cicah coklat . sumpah sedap ! lepas ni kalau siapa-siapa nak date dengan kita , kena belanja ini tau . dekat pintu masuk belakang Angsana tu . tak mahal 4 cucuk RM10 je .

dendam dengan Badan Cemerlang sebab buku banyak yang dah habis . dah tu pergi pulak CS . hm , dah lama akak tak jejak situ dik . macam-macam pesen bebudak ni . jumpe makcik style macam Avril pun ada . peh ! terbaik . 

nak tahu tak ? masuk je Popular kita jumpa siapa ? jeng jeng jeng . . .


dia EX saya lah . entah kenapa jauh sangat dia datang dari Kulai . great lah ! macam-macam cerita keluar . dan aku ape lagi , korek timbus rahsia dia dan nah ! he almost be my boyfriend back . haha kidding ! dia dah ada awek pun . cuma aku je yang single . hehehe


mereka gay ? kadang-kadang bila kurang kasih sayang . 

bajet hot konon .


gua tengah survey mamat pegang DSLR merah tu . haishh . come to me please .


saya kena sawan Puteri Habour 


Miza tak habis dengan dua singgit dia tu . haha


nampak tak sixpack Salleh . halamak , terbaik dari ladang 

cube carik Hantu Kak Limah tengah nganga ?

terima kasih buat hari aku rasa hilang dari masalah bila dapat bahagia . 
#S E B A B . K I T A  . T E T A P  . K A W A N .

No comments: