19 March 2012

Ho Ho Holidayyy

assalamualaikum .

aku tau , hujung cuti ni masing-masing perah otak letak dalam blander biar keluar semua ilmu , semata-mata nak habiskan homework . tapi tidak bagi Maharani and the geng . hujung hujung ni lah sibuk cari tempat menginap untuk bercuti . eh tangan aku gatal lah masa menaip ni , nak dapat duit ke (tibe)

pagi sabtu aku sefamily aku gerak Mersing . ada wedding , dan nak pergi lepak dengan keluarga sebelah Pakcik Maharani . heee

my mak and little Ziqry 

adakah itu aku 20 tahun lagi ? oh Tuhan , kasihanilah diri ini . 





tak tahu kenapa mesti ada orang buat iklan colgate time wedding ?

orang kampung panggil beliau Manja . motif ? aku pun tak tahu kenapa


ini bukan anak orang Negro ok . he's Malaysian . tapi aku tak tau gen mane sangkut kat dia ni .


kami sepupu sejoli tapi tak sesaiz . heeee kidding 

my luvly duply grandma




tuai padi antara masak .... blablabla


time petang singgah tepi laut cine selatan agaknye . aku main pasir je , lepas tu singgah warung makan . yeay !

memang , tak ada lelaki seseksi aku ...... tapi yang lebih seksi AKU .


waktu malam ialah masa bersama family . so , kiteorang buat bbq kecil kecilan je . bakar sane bakar sini . kipas sane kipas sini . aku tak join pun , nanti tidur bau asap . tak mau tak mau .


biase lah first time punye hasil . hangus pon sodap !


tumpang lalu Cik Kiah oi . adik nak posing je .

alhamdulillah . perut kenyang hati pun senang . seronok dapat makcik rajin belaka ni . tau tau bangun tidur dah siap sarapan . eish mu ni Pyka dahsyat pemalas . ini lah namanya cuti , kan ???? kbye

No comments: