24 March 2012

Merentas Desa

assalamualaikum

congratulation untuk bebudak SMKBT2 yang dapat result gempak giler boleh tak . ramai betul 7-9 A . lahaii , jealous akak , dik . kalau lah akak buat betul-betul dulu . mesti sekarang dah dekat MATA kan sambil pegang stereng kapal terbang . join makan sardin dengan abgEj . ehemm ehemm , gosok hidung laju sikit .

tadi ada merentas desa atau merentas belukar . tak percaya , tanya bebudak Skudai . entah bawah kolong mane aku pun tak tau . macam biasa lah , muke aku je yang menang . haaaaa tipu !



Teha memang suke buat lagak ngeri macam tu . 

tengok baju Aishah , curang ! 


ni lah belukar yang aku cakap tu . tak belukar sangat pun . cuma ...... tak pernah .  seronok kan , bau rumput menghijau . cuma taik anjing tepek je takde . 

penat penat penat !



lepas amek hadiah semua , kita orang balik . singgah jusco sekejap semata-mata nak hilangkan peluh . dah wangi sikit baru pergi Umall . nak karok yeah ! tapi sebelum tu , ada abang UTM interview aku dengan Miza . tayang lesung pipit sikit . haaaaa

Teha lapar ! 

percaya tak Teha nyanyi lagu Acha ni . Sampai ku Menutup Mata . haaaa
aku ? lagu wajib , pelamin angan ku musnah lah kan . hilang stress lepas gaduh hari tuu , cehh !
tak sangka ada lagu Carta Hati . jeeaah ! 

Elyana buat cerita gempak . Umall ada Najwa Latiff . tapi sayang , tak sempat jumpa adik angkat kite tuu . cehhh konon ! baru nak amek gambar sesama . nak bagi tengok , ada iras-iras tak ? haha 

best lah hari ni . seriously ! tapi tak pernah aku lari sejauh macam ni . lahaiiiiiii . ape pun , thanks sebab bawak aku karok . lepas gian + lepas tension ! 

dan aku masih tertanya-tanya . siapa jadi mata-mata kat sekolah tu ?  macam punggung ar ! haaaa haha gurau je .

No comments: