10 April 2012

Awek

buletinlepak.com
mengiurkan bukan? she is the winner of Miss International Queen 2011 . tapi sayang , buat baby tabung uji jelah . sebab dia ni lelaki . 


***

tahu tak yang perempuan kan suka meluahkan apa yang mereka rasa melalui muzik atau lukisan
macam ni !

boleh bayangkan tak apa aku rasa sekarang ?

Sebuah senyuman memberi 1000 erti kepada wanita 
senyum miang ? senyum geram ? senyum menipu or 'ok jakgi aku nak mintak clash' ? atau senyum 'nak starwberry cecah cokelat boleh'?

if ada lelaki yang merenung tajam mata perempuan , dia akan mudah cair .
bile Syafiq Yusof nak buat cengginih kat aku . errrrr 

air mata seorang wanita tak semestinya tunjukkan dia tu lemah . tapi mungkin satu permulaan atas kegigihan dia .


perempuan , biasalah hati lain , mulut lain . 


gossip ? ini gegirl lah !


perempuan cantik kekadang saingan bagi perempuan lain walaupun dia dah cukup cantik . hm acane tu ? eh haruslah ! macam aku cakaplah , kalau boyfie sendiri bebel pasal perempuan cantik , mata galaklah  CAMPAK AJE DALAM MULUT BUAYE ! puji awek sendiri lah wei . 


sekarang , bila aku bukak FB aku akan cakap "asal bukak Fb je gambar minah ni . yang like pun aku dah boleh hafal siapa. errr" FB ni such a FAKEBOOK lahh . tetibe

No comments: