01 September 2012

LEGOLAND MALAYSIA

hai assalamualaikum

sekarang memang musim orang angkut bagasi besar besar lari pergi sabah sarawak perlis ke ?

tapi wa tak heran pun . kau jauh jauh lari , aku kat sini bahagia je . its okay pyka . Legoland ada .

aauumm ! garang tak baju bazar karat aku ? 

a always be the shortest ! 

actually , aku takde pun mimpi ape lagi berangan ada kepul kepul awan atas kepala nak pergi tempat macam ni . tapi suddenly , minah tonjang sorang ni ajak dengan 4 tiket FREE , siapa yang mampu tolak rezeki dik . duit aku mintak upah cuci baju rumah ke rumah , belum tentu dapat tampung tiket masuk . kan kan kan ?

pakcik lego ni jual roti . moh la ke kedai beliau . 

paparazzi !

first place kiteorang pergi . memang tak sabar giler . 
molek molek dah depan pagor. satgi , abang hitam tu boleh cakap ada benda alah ni ada problem . beratur setengah tu bang ! elak , besok datang tinggal rangka je gerabak ni kang . hehe busuk hati !

glamor atok aku . bapak besar muka dia . hidung juga luar biasa besarnyaaaa . 

welcome to Lego Kingdom . mesti masuk ! roller coaster dia memang two thums up lah . jangan lupa pin tudung banyak banyak . entah mane hilang peniti aku dibawa angin . haishh

Imagination . rugi tak pergi , termasuk aku . 4D untuk macam macam cerita . tengok lah panjang mane beratur . macam beratur nak daftar pergi haji . hmmmmm

sejak bila Monalisa pinjam bibir Angelina Jolie


kau buat ape dicelah itu miza ?????




 Land of Adventure . ni pun aku tak dapat main . cissss . 

sewel masing masing XD

Pharaoh !!! nasib baik panas . kalau angin kuat , terselak kain dia . awww malu ! 

last but not least , tempat yang paling aku sangat-sangat nak pergi ! MINILAND . full of legoooooooooo .








ehhh , aku nampak Angkor Watt , agaknye . 

China

Taj Mahal















sebelum tu , just nak bagitahu . datang sini bawak air mineral sendiri lagi bagus rasanya . sebab kat sini mineral water RM2.50 . belum tengok harge ole ole ole ole dia . haaaaaaaa . rabak duit aku . gampang !

insya-Allah , kalau murah rezeki , aku nak jejak lagi kat sini . tapi kali ni aku akan pastikan , aku pergi dengan kau ,UNCLE ! XD . 

kbai , assalamualaikum . 

No comments: