14 October 2012

jamuan --> makan --> balik --> makan

perkara yang selalu terjadi pada perempuan bila akan adanya event ialah stress pikir pasal baju baju baju dan seterusnya beg dan kasut dan bla bla bla . bukak lah sepuluh kali pun gerobok tu , takdenya tadaaaa keluar baju baru .

jangan jadi macam aku . selalu kena motivasi tak berbayar . balik-balik ayat dia 'pakai lah apa yang ada' 'toksah nak lawa-lawa sangatlah' . kemon man !

kalau lah purse purple aku tu berkepok-kepok not 50 , dah lama aku melaram baju hindustan macam dorang . errr jeles !


geram tengok baju dia . ngerlip ngerlip !



aku suke dress up dorang . ni baru betul-betul tradisional !
dah bole join jimmy palikat 

ok ayat biasa aku . aku lah yang paling tinggi sekali !

salman khan , amithabacan and anil kapoor . vaaaaa vaaaaaa vaaaaa !

my bebigal 

comfirm tak nampak aku , kan ?


haaaaa , ini dia aku !

dia ni biras aku . haaaaaaa


takde duit , takde vouge . just simple je .
ini aku nak jujur . kain aku memang tahap gaban seksi pergi pantai . jalan kepet macam penguin beranak tahu ! haha 

caaa , aku sanggup edit balik , curik gambar kau . heee thanks 

No comments: