19 April 2011

blah ! -_-

u ! i hate all that i heard about  u . theres always wanna tell me , and talk about i hate , bout u ! HAHA . aku sebenornyer dah malas + geram + sakit aty dengor sumer tu . agaknye bila nak abis sumer ny . benda dah jadik lame dulu dah , tapi tak abiz2 lagi ny apasal ? ade orang tak senang duduk gan kebahagian aku , kenapa ? ape yang aku ade sumer dy nak rmpas ? sabor jela . tak pew2 aku gah cileks ny . redha ! ah , lantak lar kau sane . jnji aku nk mulekan citer baru , buku baru . hope pas ny jgn ade yg berani2 citer pape . aku ketuk pakai arai . haha . aku tak nk lar simpan pape kat kau . dah penat , bosan bb tanggung benda yang sama . tapi tak tau nape susah sangat . degil benor ! urmmm , tak pelarhh , lame2 boley larh ny . 


just go away . wish u're not around and never come back ! haha
dah , blah ! tak suke , geram , menyampah !

No comments: