19 April 2011

happy birthday :))

rajah 1.1 guru PJ di jalanan

hey2 u . hepi besday gurls yang ke 18 tahun . da tua kaw ! di sebabkan ari ny ari yg berwarne - warni cam pashmina kau uh  , aku  buad entry special edition punyer . alarh , setakat citer pasal nurfazlinda bt amjis apelah sangat , hehe . ingat tak taon lepas , kite smbot bzday kau dengan wan ? and aku rindu saat2 aku and ejad mentokak-tokakkan rambut kauu tuh . tapy ok arhh da mcm rambur ct nurhaliza , ok ape ! haha .  aku dah pos kek dah semalam , tak tau lah dah sampai ke belom , aku takot posmen tu dah mkn dulu jer . tak pew , jnji ka punyer present aku dah kasi ari tu . due kan ? satu tok tahun ny and tahun depan . so , never ask for another present ok ? haha . aku nak doakan semoga kau lulus interview nak jadik cikgu uh nanti . and i hope bile kau dah jadik ckgu PJ anti pstikan kau ajar anak aku smpai jadik juara MSSM lontar peluru . okeyhh ? and i hope you will be happy always and will not forget me when we're miles away . you are my best truly fwenz , ever ! love u dearrr .

rajah 1.2 kek yang di post lajukan 

No comments: