18 April 2011

you 0_-

hey guys ! u know what ? i miss u rite now . urm , bgon pagi2 bute ny bb nak letak entry baik punye psal kau tau . aku kenal kau rase2 dah dekat 6 tahun kodd . tapi dalam masa 6 tahun tu bape kali je aku hargai kau . jahat kann ? aku tau buad mase ny kau je yang aku ade sekarang selain mmber2 aku yg tersyg . aku appreciates sgt bb slme ny kau banyak tolong aku and byak bebel macam2 kat aku . sampai dah besor telinge aku . dulu , mase aku nangis kau mesti kena tadah telinge kan dengar aku mengadu macam2 . kau buad tak kesah jeww , aku pon dengan sesedap rase orenn ny cite panjang lebor kat kau . tak der satu pon masalah yang kau tak tau pasal aku , kan ? pastu kau pon busy body bagi aku nasihat and tak jemu2 pujuk and alwayss support me . nape ? padahal aku dah banyak buad salah kat kau . kau ni tak der hati ka ? eishh3 ! :))  dah bape ari kau tak bagi kabo berita tentang kau yang nun jaoh kat melaka uh . ntah hidop lagi ke tak kat sane kena dera tu . lamanye nak tunggu kau balik . kau kat tempat pelik tu lame , dekat seminggu , tinggalkan aku sorang2 kat sini . tak kesian ka ? susah nak tunggu kau msg aku tau . maybe kau sibok kena dera , kann ? kau bagi tau aku kau seronok bab jmpe awek2 cun kat sane . aku jeles , kau tahu ! haha , just teasing . tak pew , aku tahu kau buad yang terbaik bab peluang yang kau dapat ni tak datang bergolek-golek . only this time and never come again . tapi tu pon kau gune orang dalam , anta sijil kau yang berkepok-kepok tu . pape pon , i just wanna tell u that , aku sayangsss kau . u are the best abang in my whole life . the best part ever !

No comments: