07 May 2011

lepas jatuh ditimpa tangga

urgh ! aku tak tau lar knape dgn hari ny . macam2 jadix . eish ! i never blame the faith juz blame on myself and other people coz make my day like suck. hahaax . from the morning till night , kind of things happened to me . firstly , mama i call and told me , I do not succeed  in my IPTA bid . oh , ok . redha . lagi pun mak dah belikan baju untuk go on in form 6. dah anta pon bajunye nak jahit . then , mase mama tepon ade suara latar yang menjawab . terasa tau , tak payah lah nk marah2 .sakap baik2 sudaa . tau lar sedih gak , gat ite tak sedih ? eish3 .. ape lar .. next , aku tepon somebody . gah sakap2 pasal bid yg aku tak pat tu , dy boleh plak ckp pasal orang teranaiya . ape tuh ? ta pew , only me can understand it . eish , tu dulu larh . tak baik betol larh dy ni . cakap dah maap kan , jgn larh ungkit2 lagi . cdey3 ... pastu , ptg tu aku kuar gan mkcik and adik aku . singgah jap jusco jln2 . tau3 ayah tepon marah2 nape nak balik lmbt tak sakap dulu . gedebuk ! kene marah lagi . pas satu,satu kena. entah ape plak pas ny . hurmmm , dah lar ade menstrual pain ny . padahal gah bulan sabit . haishh !

2 comments:

mottymot said...

relax la pyka. (:

jgn pikir sgt bende cam tu.

gleegorgeous said...

haha .. TQ !