25 May 2011

sakitkan hati orang memang hobi kau kan ?



"aku tak nak . aku tak suke . nanti jadik cerita panas . aku dengan kau tak pernah kenal , kan ?"

seronok aku dengar ayat tuh . rase macam baru lepas mandi bunga taik ayam tahu ! ayat tu bukan datang dari text message tapi dari mulut hamba Allah sorang ni . 
kenapa orang ni suka sangat keluarkan something sentence yang aku tak suka nak dengar . sesuatu yang aku tak pernah sangka dia akan sakap . dari dulu macam tuh . semenjak dari tahun lepas mesty macam tu ayat yang dia mesti keluarkan .
dan dari dulu jugak dia tak pernah berhenti sakitkan hati aku walau pun sehari . aku cuba tahan and try to keep it myself . ye , aku tahan sampai lah aku buad entry ni . aku bukan tak tahan . aku cuba dan aku masih kuat untuk terima semua kata kata toxic dia cuma aku geram dan benci . 
aku harap satu hari nanti dia sedar yang banyak hati yang dia dah sakitkan  . dan hati yang satu ni dah banyak kali dia sakiti . bukan sekali tapi berulang kali .
sedarlah kau lelaki ... u hurt me damn much  . :/

No comments: