23 May 2011

thanks for still loving me episode ;)

"kau ! kalau dah sampai Tangkak roger2 tau"
"yelah sayang" aku tengok skrin hp sambil senyum kambing . 

"aku nak tanye sikit boleh ?"
"tanye larh"
"soalan ni miang sikit tau"
"alah , kau memang miang"
aku geram + ketawa . siot kenakan aku .

"kau sayang aku tak? saje nak tanye. kalau tak nak jawab tak pe" cover sebelom bengang .
"aloh3 . gediknye soalan . haha . mestilah sayang . gua punye first love maa ."
mase tuh aku dah lompat suke . takk tau kenapa . tapi happy larh .

"kalau sayang , simpan sampai Tangkak tau"
""tengoklah . mana tahu kat sane jumpe cinte kedua" dia boleh pulak ketawa.
aku kat sini dah berhenti melompat . terus terduduk .

"yeke ? ok ! " jawapan malu dan fed up 
"tuh lar . dulu ade buang2" sesedap rase oren jer perli aku dengan ayat tuh .
"alarh ,tuh dulu lar."
"yela2 . sayang ni still simpan. tengok lah kalau ade jodoh"
aku senyum balik .

"aku tetap sayang kau"
TQ dengan ayat terakhir kau tuh . aku ingat !


p/s ; aku ceritakan semula dari kesah real yang jadik kat seseorang . hope mereka dapat bersatu balik .

1 comment:

ninym said...

sape tu pyka,,,nak taw gak ! az ker?