27 June 2011

kenduri di CS

tak sangka , dah besar rupanya aku . dah 18 tahun aku bernafas dan sambil tu , membesar termasuklah perut ni . cume tak buncit je lagi .

aku dah ready malam tu . tepat je pukul 12 aku start tekan punat telefon . kalau boleh , semua orang nak telefon ,tak pe , sila beratur ! ambil nombor .

aku rasa, orang pertama yang wish , is Azfar . belum sempat aku telefon orang , dia dah telefon aku dulu . terjah macam aku culik tedy bear dia je . then , barulah member2 aku yang tersayang .. tapi aku tak boleh blah dengan linda , dia lupe . marah ni ! heeee :)

yang ini, ismail ahmad yang bagi . itu pun selepas kena suruh beli . haishh ! yang penting selera aku dgn yang ni .


blueberry cheese ni , syafiqatun yang bagi . memang jilat jari . jilat pinggan sekali .

ini besday gurl ! besar dahhh .. wuuuu

first time saya dressup ala-ala cutie sopan ni . hee . rasa kekok sangat ! dah 
lah pakai weges . tak pe , yang penting semalam aku lagi tinggi dari dowang . bangge !

ini sayang saya . mai dari BT . :) dia baik , sebab turun JB celeb birthday saya . muah untuk dia !!

ini pon sayang saya . dia ni sama macam dulu, comey3 je . tapi , tak lama lagi nak pegi France ! jeles tau !



encem tak dia ni ? ... dia , salleh dan sebelah ni awek dia ekin. sebijik member lame aku , ain .  dowang pon memeriahkan kenduri aku kat CS semalam . tq .

peweeet ! cocok tak ? teeeet ! jangan prasangka buruk . ni kawan lama dari darjah 5 . kami baik sangat . dia lah jadik tabung bidan terjun sementare saya semalam . heee . dia yang nak , saya  tak mintak .

biru . satu-satunye kaler yang aku tak der . TQ cylaa .

comel kan ? ni senah(rafidah) yang bagi .isi kandungan : "HEPI BELATED BIRTHDAY" . ok , kelaka . tak pe , TQ .

pelik tak kenapa ada corak batik? sebab ada kain batik . yang ni IffaMastura yang bagi . tak sangka , ayat main-main "k.pyka nak kain batik sekati dari ganu" jadik kenyataan . dia memang bagi . tak pew , saya suke sangat . TQ .

dan TQ buad mak tercinte sebab bagi weges 3inci, untuk saya . lain kali boleh kan mintak lagi ? heee .

seronokk bila dapat keluar macam ni . dengan kawan-kawan celebrate . tapi dowang dengki saya cukup-cukup . dah lah pakai weges, sampai hati dari CS bejalan sampai kotaraya . penat wooo . rasa macam nak campak weges dalam kotak popcorn ponn ade . lain lah kalau ade orang dukung . heee , gedik !




4 comments:

Tasnim Hafidz said...

keluar tak tunggu aku! merajok 18 tingkat!:(

i'm gleegorgeous said...

nym , kan nak kuar ag mase cuti sem

puccachipmunk said...

la comey penye gmbo aq...hikhik..

zueika said...

eh da pic aq.....hahaha~~ x sangke