27 December 2011

Engaged

Alhamdulillah . semuanya selamat . dan untuk tahun ni  , kampung saya tak banjir . yeay ! kalau tak nanti ada orang tu sarung cincin atas sampanlah jawabnya .

seronok pulak tunang ni kan ? penat penat pun , hujung hujung cincin dah sarung kat jari . tapi bukan saya yang tunang . tapi minah sorang ni . she is my aunt . dan malangnya saya tak bertemu jodoh masa tu . sedih . *tipu

dari atas sampai bawah . made by hand ok . takde tempah kedai AhSeng punye .

peewitt ! bakal mak mertua sarung cincin . when my turn ? hehehe

yang belakang cincin risik , depan tunang . all about RM900 only ye , only !

first time saya tengok hantaran yang ini dalam hati 'hek eleh , seratos je ke ? tak kerek arh'
tapi CikAna saya cakap , 10 keping duit RM10 ni bermakna RM10000 untuk hantaran . dan saya hanya mampu sengih .

gambar ni memang tak boleh blah . maaf kengkawan itu iklan tilam vono ok .

sebenarnya teruja dengan buah pear yang besar tu . pear lah kodd .

tak reti dah den nak cakap apa . hehehe

muka teruja nampak duit . dan kalaulah duit tu warna purple . yeay !

Selamat Bertunang Zanal & Siti Kalsom

lepas je sarung cincin semua ketawakan my aunt sebab cincin yang dia beli beberapa minggu lepas dah tak muat . sila gelak ramai ramai .
doakan kebahagiaan mereka hingga ke jinjang pelamin , Insyallah .

assalamualaikum

No comments: