31 December 2011

tak ada buat apa .

hai assalamualaikum .

tadi kan , saya baru balik dari SunwayLagoon . wuuuu haa , tipu je . saya hanya duduk rumah goyang kaki dan kematukan punggung . seronok kan ? tak ada buat apa sehingga datang hari Rabu naik sekolah semula . yeay !

kenal Nazheef Ikhwan ? dia tu kawan lelaki terbaik saya . ye , saya dengan dia rapat . tapi semalam dia dah pindah rumah dan itu tak ada kena mengena sebenarnya . cuma dia tak jadik bawak saya beli barang sekolah dan sedih memikirkan perjalanan nak naik apa pergi Angsana . kesian kan , nak naik bus pergi sana dengan baju yang argh ! panjang melebeh tu , kerakusan kaki dibuatnya .

demi Tasnim yang melangsungkan hari tumbesarannya semalam saya sanggup redah teksi pergi Jusco dan Umall . loaded tak ? padahal kayap ber-sen .

dan apa yang paling seronok , saya beli pashmina baru lagi . say yeay untuk saya . genaplah 11 helai buat masa ni . nak lagi boleh ? hehehe dan yang tidak seronok bila tak ada gambar untuk ditanyang .

asslamualaikum

No comments: