16 December 2011

Pergi .

assalamualaikum . 

tolong tenteramkan saya . please . penuh harapan melutut merayu sepenuh hati saya ni . 

"relek lah pyka , kau kan ramai kawan . ni baru sorang dua pergi , dah sebok menjeng sedih ."

Syila 

saya mintak maaf sebab semalam tak dapat jumpa lama lama . saya ade hal nak kene beres . dan banyak tempat kena pergi . kalau lah saya driver , boleh lah sesuke jiwa rage lepak lelame . tapi , tahu jelah , gear pun tak tau yang mane . heee . lagi bape jam je , awak dah nak gerak Pahang , kan ? hurm , mesti hitam plkn pun belum hilang kan ? hahaha . sila gelak reramai tengok muke Syila . heee gurau . 

pape pun , saya rindu sangat untuk beberapa minit semalam yang terbalas . lepas ni , kena tunggu awak cuti sem macam yang lain lain . tinggal lah saya sorang yang masih busuk bacin dengan baju sekolah , bawah terik tunggu bas . iyuuh . hehehe . 

saya selalu pesan , jangan lupa saya , KutepLindaTasnimWan dan segalanya kenangan kalau jumpa kawan sebantal yang baru , ok ? biar lah saya simpan , masa awak tetibe datang katil saya nangis kerana Cagu . awak datang dan pujuk saya bila tengah tensyen . ingat tak saya pernah cakap yang saya suka mak awak buat mee halus ade tabur tahu hancur tu ? kite same-same kena kejar nyamuk masa lalu kat paya dekat dengan rumah awak ? bawak moto sampai BukitBesar . kantoi buat jahat masa kat hostel . tolong jangan lupa semua . saya pinta . 



awak kawan saya . terbaik macam yang lain . susah nak jumpa yang sama , sebab awak hanya sorang , Syila kawan saya . saya sayang awak !

Asyikin

sedar tak , kita dah jadi kawan baik , kawan rapat untuk beberapa bulan . kite ulang , beberapa bulan je . tulah , tau tau awak kene pergi jugak poli . puas saya dengan Salleh pujuk ,  tapi keluarga lagi penting , kan ? 

pertama kali kite jumpe awak masa kat Angsana nak carik buku kononnye . kite ingat lagi , awak pakai baju kotak kotak biru pink , kan ? dan kali terakhir kita jumpa awak pakai baju putih . awak lah teman kita kat SMKSkudai . mane mane awak mesti ada . pernah ke kita berenggang ? lepas ni , tak delah lagi orang yang nak pinjamkan bahu . awak dah takde bile time kite nangis , sedih , happy . pada siapa nak kite main gosip gosip ? hot news ? awak jelah yang tau . awak kene tau jugak , awak lah greatest driver kite tau ! sapa je lagi nak conteng nama PykaAbgEj kat tangan kite kalau bukan awak . sape nak jadik si kerempeng untuk kite peluk ?


jangan tinggal kan logo BB di Fb je , ok ! rerajin mesej jugak . mane tahu nak kenal kan dengan senior ganteng gitu . hehehe . ingat pesan kita , penuhi impian ibu dengan ayah nak bawak kaum kerabat kerja kat mpjbt tu . dan penuhi impian Ekin kawen dengan klon Safi Salee tu . dan jangan tinggal solat , tau ! 

...................................................................................

tak apa . aku boleh berdiri sendiri . mungkin kau tak sedar , bila kau pergi aku tersenyum . tapi dalam diam aku menangis . kau tak perlu tahu sebab bahagia menanti di depan . dan bukan di belakang yang menangisi permergian itu . mungkin kita boleh ketemu lagi , tapi tidak untuk mencipta kenangan bersama lagi setiap hari . bukan hadiah sebagai teman sepanjang ketiadaan kau , tapi cukup sekadar memori yang terpahat di hati ini . barang , tahannya sebentar . tapi kenangan selamanya di hati . pergi lah , aku tak apa apa di sini . usah lagi kau tahu . 

ok , sila nangis . assalamualaikum . 

No comments: