16 December 2011

lepas ni mesti rindu punya .

Assalamualaikum

HarimauMuda purple ! tolong like ok .

Saban hari aku dengar lagu ni ---------> BukaHatimu by Armada . entah tak tahu kenapa . tolong jangan mintak aku nyanyi , please . tak nak KampungLaut banjir lagi , ok ! hehehe .

 
macam biasa , aku lah MakDatenPerasan duduk di belakang . 

Bila tengok OmbakRindu , orang sekeliling aku sebuk sokseksoksek . chu sane chu sini . tapi tak terkesan untuk aku . masih belum dapat tandingi LagendaBudakSetan . tapi aku tak tipu , tersentuh wa beb ! ok  , stop . tak nak cerita panjang . sebab teringat abgEj . 100% serba salah dibuatnye . kenapa ? biar aku je yang tahu .
kami secocok ? gile ape !! jauh panggang dari api . dia takde lesung pipit . rejek ! haha


inilah padahnya bila acik tu masak lama sangat . kerencatan hidung dibuatnye .

Aku memang penat , tapi aku tetap seronok sebab dapat luangkan sisa masa dengan minaci sorang ni sebelum dia gerak poli . nun jauh sana ha , Perak .

siapa kata aku pendek ? berani dia ! rendang sikit je dari bonsai . hehehe

Aku tak jangka langsung sebab time ni aku jumpe kawan yang dah hilang 5 tahun lamanya . Yusri . Cuma selisih dan senyum . tak berani lebih lebih nanti pakwe saya marah maa . hehe , kidding . dan aku jumpa ShilaZueNisa . bak kata Salleh , patut la kau tak besar besar . kawan dengan orang yang tak besar besar jugak . huh ! tak patut kau Salleh !

Dan paling aku tak suka bila berada di tengah tengah orang ramai . perlu ke pandang aku atas bawah atas bawah . dan aku akan tengok atas bawah jugak . aku ni pakai baju terbalik ke ? atau kain aku terbelah sampai pinggang ? ahh . lantak lah sana .

please jangan gelak . bibir saya kejang saat itu . tak boleh sedut air secara semula jadik .

Berbekalkan elaun mak bagi , dapat aku beli 2 pashmina baru . yeay ! or bak kata abgEj , pashmina is alas meja . dan dia cakap ‘alah , tak habis habis pakai alas meja je dia tu’ . wahwah , kejam kamu ! wa ingat sampai bila bila beb . makan hati berulam jantung ni . heeeee . sokey , dah biasa sangat dah . 

doakan aku tak sawan rindu lepas ni . sebab tadi kali terakhir jumpa Ekin untuk beberapa purnama ni . akhinrya air mata jantan aku jatuh jugak . sempat minah ni tacing dalam kereta . tak guna ! hehehe . dan abgEj untuk berapa minggu jek ni . please say you miss me . #perasannakmati . tak sanggup lah . tapi watlek je , kesat air mata sebelum orang nampak . winkwink .

No comments: