04 January 2012

aku sorang .

hai assalamualaikum

tadi kan , masa kita pergi sekolah kan ada orang tu tak tegur kita langsung . eish sedih boleh tak ? dalam hati kan , 'eeii sombongnya mamat ni' hehehe .

how about your first day in school ? ada baik ka ? aku , so far so good good je . cuma ada sikit rasa macam oh aku keseorangan dalam sekolah ni agaknya . kenapa aku sekolah kat GhostSchool ?

aku masuk kelas 6 Atas 1 . kira hebat berada di samping manusia Einstein ni . tapi aku tahap nak sedara Adi Putra je . tak hebat mana pun . terasa aku kerdil pendek kecik je . tapi itu memang hakikat .

boleh nampak kat mana kedudukan aku . rendah diri kan ?

dalam kelas baru yang letaknya dihujung benua selat laut dalam tu , aku duduk depan mendongak arah cikgu . sokey , aku suka . boleh fokus fokus sesangatnya . dan bukan minah kerempeng tiang tu lagi kat sebelah  tapi PrettyZinta . haa  kau ada ? hm , dah takde kawan nak bercerita kat kelas even kat sebelah lagi lah . poringge poringge jek dia tahu .

masa rehat , aku pikir kan best Salleh si punggung gajah tu lepak sekali dengan Linda Miza dan abgEj jugak . tapi masing masing takde . oh mungkin ada dunia mereka sendiri dah kodd . hm , aku dah tak ada tempat nak borak sambil makan me rebus semeja lagi . boleh kita macam dulu tak ? kan best . please do it for me . please please . *cuba bayang aku melutut . dan paling tak best aku tak dapat makan hari ni . keracunan sumsum aku dibuatnya .

lepas tu . aku dah mula hilang teman bergosip gasap segala . Miza Linda masing masing kelas lain . wahh , memang lonely lini aku .

sorang sorang nak main jauh jauh . Ekin awal awal gerak poli . lepas tu kan , abgEj pulak . ok lah fine , memang suka tinggal aku sorang sorang kontang kenteng kat sini . takpe , aku watlek je . pernah ke tengok aku nangis ? please lah . ngee

No comments: