31 December 2011

aku masih aku untuk akan datang .

assalamualaikum .

hai 2012 , amacam ? tak sabar nak tendang jauh jauh 2011 ? samalah kita . banyak benda aku lalui masa 2011 . banyak sangat . nak tahu ke ? haa , jakgi aku cerita . dari alif sampai ya . dan kalau nak tahu , 2011 aku tak ada azam . haa , believe it or not ? bukan tak nak pasang siap awal awal azam tu , cuma lupa . tak releven kan alasan . hehehe

tahun tu aku jadik bibik terhormat kat rumah . tak kerja pun . sengaja mempercepatkan tumbesaran perut .

lepastu , aku putus cinta . cewahh . masa ni 20.02 . haa , memori gua still kukuh tahap baru siap bikin . ingat tarikh penting .

lepas tu , keputusan SPM keluar . dan aku cuma dapat A kurang dari PMR . segan nak bilang .

then , bermula lah kisah aku di English College . haa , dikerumuni lelaki . yuwww , seram buk !

aku tinggalkan EC terus ke Skudai . sekolah idaman Malaya ni haa . kononye .

aku jugak pernah kecewa ... lagi

aku jumpa ramai kengkawan lama aku . dan seperti selalu , aku tak ingat dorang . cruel kan ? normal untuk orang yang selalu makan kerengga macam aku ni .

kat sini jugak lah aku jumpa abgEj , dan akan ditinggalkan abgEj .

and lastly aku dapat kekalkan status single . yeay ! aku ulang , SINGLE . tak percaya jugak ? ah lantak kau sana .

azam tahun baru ? tak rancang lagi lah .

mungkin ... aku nak 4 flat untuk STPM

mungkin ... aku nak turunkan berat sampi 40 kg

mungkin ... aku akan stay bujang

mungkin ... aku akan masuk Master Chef

mungkin ... aku nak kahwin

apa yang penting , aku nak jadi yang lebih baik dari sebelumya . kan ? mungkin aku dapat lupakan sesuatu yang ada dalam hati ni , dan biarkan ia pergi . atau aku akan terus berusaha dan tunggu untuk sesuatu dalam hati ni . and the first day of new year suppose to be my day , but its not gonna be happen . ok i deserve it . cehh  .


assalamualaikum . precious kiss for the new year . hehehe

No comments: