10 January 2012

Desperate .

assalamualaikum .

 cuba tengok ! leapord mula mengaum .



bukak aje lappy aku dah mula garu dahi . lappy dah mula buad perangai sakit tua dia dah datang banyak kuman merebak .  nak hantar hospital tak ada duit . nak format balik , karang hilang segalanya . bikin panas lah . tapi kan aku sengih sorang sorang tengok new look lappy kapcai aku ni . cantik kan ? kan !

aku dah mula tak ada masa sangat untuk ber-blog-ing atau FB-ing atau pakwe pakwe kat luar tu . cehh tipu je . cikgu memang sengaja nak lepas gian bagi homework banyak banyak . abgEj kata , itu lah penangan masuk kelas pertama . haish menganjeng je tak habis .

DESPERATE : dalam bahasa melayu apa ek ? aku lupa .

muka maket putih gebu macam AshCooper , SelenaGomez , tak kan tak ada yang lekat . ape kolej kau dah pupus  taste kau ?

kacak atau cantik , tapi kenapa ada istilah desperate ?

kenal je perempuan atau laki , terus nak jadi kan couple ?

'baru pertama kali ke dik ? nak tengok je pun boleh' . desperate nak duit makcik ni .

kerja cleaner pun tak apa , asal kan dapat makan .

based on situation , ada baik buruknya . bukan ke orang sekeliling suka menilai kita ?

alahai kawan . tak reti lah nak cakap . tak salah desperate tapi jangan nampak sangat . kengkadang aku desperate jugak , tapi dalam hal duit sebab nak beli pashmina . heheh . kau kawan aku , kau salah aku cakap . aku silap kau tegur . kita tak sempurna sama macam aku . desperate kau mungkin ada baiknya . dan buruk jugak . asalkan jalan kau pilih betul .

No comments: