12 January 2012

Kau Pergi Jua .

assalamualaikum

''bile mak tengok vadeh ni , mak nak nangis lah . teringat Iqbal''

alahai , mak dah mula slot akasia dia dah . hehehe . aku masuk hostel tak pernah pon nak drama bagai . maklumlah anak harapan tersayang dia .

ok ok . tadi saya tak pergi sekolah . yeay ! cehh padahal dalam hati serba salah yang amat . agak agak Salleh dengan Azrul rindu aku tak ? hehehe . miza jangan nangis aku tak ada .





bila tengok orang usung beg gabak gabak ni , aku mula rindukan ASPUBAT . macam nak balik sana pun ada . tapi layak ke ? 

tapi kesian adik aku sorang ni . yelah , dah nama pun asrama lelaki , so memang macam jantan lah kan bilik dia . bantal dia jangan cakap lah , dah macam lepas kena lenyek dengan bontot gajah pun ada . dengan tilam yang macam kena makan anai anai . hm , nasib kau lah dik . 

mulai tahun ni , SMKAJB buat satu competition lah agaknya . kepada pelajar tingkatan satu yang berjaya menghafal surah Yasin dia akan dapat RM200 cash . dan kepada pelajar yang berjaya menghafal satu al-Quran tu dalam tahun ni kodd , dia akan bagi cash jugak . nak tahu berapa ? lumayan beb . RM30,000 . *besarkan mata sikit . hehehe . aku dengar pun macam wah emas di negeri sendiri kali ni . apa yang sekolah ni nak ialah lahirkan jurutera yang dah menghafal  Quran . Insya-Allah .

dan balik tadi aku dapat paksa mak pergi angsana . weeee , dan yang paling best dapat kasut baru . yeay ! tapi kasut sekolah . nak tengok ? esok aku pakai . cantik woo , leather beb . kau ada ? kena lah beli kasut baru sebab kasut lama tuh dah serupa kasut kelopak jantung dah . tapak nak tertanggal dari kasut . bila time hujan kasut aku dah macam kapal titanic . tenggelam semua . sedih kan ? *jangan gelak ok ! 

No comments: