20 February 2012

moment moment baik punye !

assalamualaikum HAI !

dah lama tak merepek letak gambar banyak banyak dalam ni . actually aku malas . lagi pun banyak ganbar kena letak ni .


on 17 Feb hari tu ada maulid dekat sekolah . so , aku dengan gagahnya tak tahu nak pakai baju apa pergi jugak . aku pakai auumm auumm .

aku ambil gambar dengan pak Ustad . kau ade ?

oh ya . kami memang dilahirkan jadi model kamera Aisyah . mengancam tak ? hahaha

huii , saya dengan ketua MPP . jeles tak ? ........ tapi kenapa ada orang ketiga ek ? sibuk ! hehehe

Teha bercita-cite tinggi jadik cover majalah *****y  . tangan dah nak capai langit tu .

dia ni , my sweet sister . haaa , cuba teka siapa lagi comel ?

ok habis cerita maulid yang tiba time makan aku tak dapat ayam masak merah tu . peh sentap habis . dan bak kata Aisyah dia bawak kamera memang untuk aku . kan ? kan ? hahaha

aku buat suprise untuk abang besar ni . untunglah aku jadi orang ketiga . menyelit .

saya chubby ? hahaii , ni penangan kambing maulid lah ni . hehehe




jeles tak tengok lesung pipit saya ? nak ? ambil lah , takpe . saya ada lagi sebelah .




ekin suka salleh payung perut .


kalau nak tahu , saya memang manja . its a fact !

fuhh minggu lepas memang full . tak ade masa banyak nak rehat . maklum lah orang sibuk . bini Dato' pun kalah nyah ! lepastu kan , adik-adik F5 panggil aku Najwa Latip . ok . ke aku yang perasan . lempang sikit kasi sedar . wuuuwuu .

No comments: