21 February 2012

Malaysian University English Test (MUET)

ne hai . eh lupa assalamualaikum . 

oh saya tak sihat . macam nak ambil pisau lipat buang babat babat yang tersentil ni . kalau tak success aku rasa macam nak tembak aerosol dekat muka . huuuuhuu

tadi test Muet ,and you know what ! disaster , worst , suck . lahaii haii . sedih bila fikir balik . nak aje aku cakap ''may i go out from this cabin ? i need some fresh air and i need some FOOD ! ''

sebenarnya soalan tak susah mane . 

How to promote 1Malaysia in work place . 

lebih kurang sama dengan lah soalan dia . well , bila gugup dah menguasai diri apalah yang aku boleh buat melainkan duduk , mumbling then senyap . lahaii , tak keluar semua dalam kepala . lupa segala macam ayat ..

 its okay . next time i'll do better . kalau ada rezeki ambil lagi for November session pulak . doakan kita untuk Reading , Listening and Writing test on March ni . 

Ya Rabb , berilah aku kekuatan . Assalamualaikum .

No comments: