18 March 2012

Hidden Feeling

di setiap gambar ada lagu . (tetibe)

malam malam bute tetibe abgEj mesej ''tengok lah tv3 , watak dalam cerita ni Eddie" argh bergoyang pokok cengkudu depan rumah tu . tau lah tak pernah ada nama watak Afiqah . village kan ? ok diam ! hahaha

 
tidur pun nak maintain cun ke ? 
eh mesti ! kate nak tunggu Prince bagi 'ubat' . haa

baiklah aku berterus terang . sebelum datang meroyan yang turun dari langit ni aku nak habak . hm aku  rindukan seseorang . dia yang selalu buat aku ketawa , ofcourse lah kan . yang selalu cari pasal dengan ayat dusta tipu kencing belaka dia tu . driver terbaik aku yang tak pernah aku nampak dia pakai seatbelt . oh Tuhan , panjangkan umur dia . 

dalam dunia ni dialah yang comel , yang kacak yang lawa . semua dia lah kononnye . aku pun kalah , ok fine ! tak boleh pakai losyen katanya . nanti tangan makin berpeluh , ok takpe . 

dah lah cukup untuk menggambarkan siapa . aku rindu dia . entah kenapa . keajaiban dunia ke-10 rasanya .

kau tak pernah perasaan agaknya . sebab aku pun malas nak bagi tau . save credit dan tak suka jiwang-jiwang ni . dah lama tinggalkan bidang tu . 

No comments: