16 March 2012

D A T E - ing

hai assalamualaikum

tadi kan saya ikut Mr.Right saya kahwin lari kat Lombok . ok sekarang tengah bulanmadu fantasia kat Jakarta . haaaaaa TIPU ! alah tipu sikit je .

comel tak dia masa muda-muda dulu ? hehehe abgEj , jangan marah ok . saya memang suka curik gambar orang ni  .

sebenarnya saya teman jejaka idaman awek Kuantan kononnyer ni  pergi beli barang . segala bagai susu lah , Gillette lah , bedak lah semua dia amek . (yang Gillette tu tipu)  awal Jusco bukak dah kena beli-belah kat sana . orang pun tak sempat susun kotak Intimate lagi . heheh untunglah aku jadik bibik kena tolak troli . ciss !

nak promot sikit boleh ? John Carter best . please tengok . cuma kematu lah punggung duduk 2 jam setengah . tapi takpe kalau ada yang sudi belanje , kerusi keras rasa macam tilam air . abgEj lepas ni kita tengok 7 PetalaCinta ok .

tak boleh blah ! haha . orang tengoh syok cerita , macam ni lah .

tak ada gambar nak ditayang . not big deal lah, the moments that we create together its enough for me . argh ! abaikan ayat itu . saya bukan spesis celup BanglaBritish jiwang .

lastly , thanks abgEj buat saya senyum sampai nampak lesung pipit (.^_^.) . take care of yourself . lepas ni kita tak jumpa 2 bulan . so , jaga iman awak . jangan tinggal solat . ganti puasa yang tertinggal . tuang minyak wangi kat baju longgok kengkawan awak tu . jangan lupa saya weee . btw , comel+cute lah gambar dalam dompet awak . ok diam , secret ! 

kbai , assalamualaikum 

No comments: