12 April 2012

Dah besar nanti nak jadi Supa Strikers lah

alhamdulillah . amaran Tsunami ditarik balik . tapi berwaspadalah . Allah itu Maha Mengetahui .

assalamualaikum

hari ni ada latihan futsal .

"reti ke ?"

tak apa asalkan datang . tak tendang bola kita tendang angin . kan ?

"nak amek gambar dengan Najwa Latiff" ahh sudah . mereka memang macam ni . futsal tak lagi , gambar dah 100 keping . tapi aku akak angkat Najwa jee . errrr

tandas Daiman lawa . masuk lah kalau tak percaya

she's my besties . dia lah miza 2 singgit hehe


Evy . comel kan ?

kenapa aku rasa aku paling kecik ? ke aku yang perasan ?

dia ? Syarifah . cute jugak , kan ? cuma dia takde lesung pipit . hewhew

tengoklah adik abang ni . sedondon 

sumpah , masing-masing malu nak main . yelah , bebudak lelaki ada . tapi lepas dah dapat bola , dah tak nampak Saleh sebagai coach . aku lah yang paling hyper main lompat-lompat . hewhew . aku rindu nak tengok Teha kepet bola . comel 

gambar tak banyak sebab Canon EOS simpan . hampeh . hehe 

copcop ! tengok ni 
rindu mencarut macam ni time 5SN1 dulu . 

kbai 

4 comments:

nshaheera said...

rindu2 :)

nshaheera said...

aku join sini

nshaheera said...

http://my.churpchurp.com/nsha01/share/Agent77

nshaheera said...

sy tag awk utk join contest http://bambeemocha.blogspot.com/2012/04/contest-blog-saya-paling-awesome