26 April 2012

Manusia Paling Bahagia

assalamualaikum 

rasa macam nak wiggle wiggle lah . wiggle wiggle wiggle wiggle yeah !

keputusan MUET dah keluar 00:01 semalam . result aku setakat ok jelah . kira kalau masuk kandang buaya , sempat kena baham kaki je . mampu bernafas lagi . insyallah kalau ada rezeki aku ulang balik , next year . nak bergantung pada result sekarang , tak sanggup lah . tak mampu nak amek 2 paper masa kat U nanti .

ok cukup pasal MUET . story pasal life yang asyik nak dengar soalan sama dan jawab benda yang sama . boleh nipis cuping ni .

aku ada reason sendiri kenapa keputusan yang selalu aku bagi "selepas STPM"

cukuplah aku cakap aku penat . belum sempat bukak buku , ada yang merajuk . ada yang nak dipujuk . belum layan marahnya lagi . jakgi aku yang kena maki . fuuuhhh ! 

cikgu aku pernah bagi nasihat . bunyinya begini ,

"awak kawan jelah dengan semua orang . takpe ramai kawan lelaki . nanti bila sampai masa , awak tinggal main pilih-pilih jelah"

yang mana satu idaman  kalbu ~ pilih yang ada Ferrari merah laaa . ade tak ?

tak mampulah . cukup lah apa yang ada depan mata . 


STPM is my .....hmmmm authority ke priority ek . eh tak taulahhh . MUET kita band sikit je . tak mampu macam abang kita Azrul band 3 . hehe

lupakan lah aku sekejap dalam masa setengah tahun je lagi ni . banyak benda yang perlu difikirkan . banyak perkara yang perlu dilakukan . cehhh ayat nak macam lirik m.nasir

lagi pun , aku punya satu hati . ada seseorang di situ . 

aku bersyukur . aku masih punya kawan 2 singgit yang jadi tempat bersandar . dan abang abang gonjeng yang jadi tempat mengadu . sebab tu aku masih boleh bernafas walaupun kadang kadang dorang buat aku  macam nak suruh Aaron Aziz buat CPR . can ? buat masa ni , mereka yang lebih aku perlukan . wink wink ~ *gosok hidung*



ok assalamualaikum 

No comments: