23 April 2012

tak susah , cuma payah sikit

assalamualaikum


awal kan aku bangun hari ni ? sejak menjak beberapa jejak menjak ni , aku tak tahu lah mana arah aku nak pergi sebenarnya . aku pandang kanan . peeewiit Ferrari merah . auum auum . kiri pulak , wow banglo 3 tingkat , atas air lagi  you ! kena lipat dengan tsunami , hilang gah kau ! haha

i made a decision . aku dah baca , dan aku boleh agak apa dalam kepala kau . apa yang tersimpan dalam hati kau . aku tahu , kita tak boleh nak paksa dalam soal hati dan erti kasih sayang . atau lebih tepat and tak payah nak main kalis kalis lah kan . AKU UNDUR DIRI . *sadface.jpg

siapa kata senang ? aku terpaksa buat kunci kira kira sama ada betul ke salah tindakan aku ni . 

first impression bila aku tahu , aku baca 

"oh , perempuan tu ke ? macam tau je siapa . hmm"

second time aku baca

"betul ke dia ni ? hari tu kata lain , ni lain pulak"

third time . aku dah tak nak baca lagi . scroll down . baca status lain pulak . hehe

teha , time time cenggini , aku nak layan lagu sudah sudah kau lah . boleh ? wahai hati . kau kena kuat ! jangan jadi macam hati ayam . asyik kena makan je . jadi lahh hati nyamuk . yela nyamuk , korang nak ke makan ? mid year exam just around the corner kick ni . ehhhh haha .

sometimes i wish but sometimes not and sometimes its will .
i like the second line . comel and its a real !

IT'S HARD TO ANSWER THE QUESTION "WHAT'S WRONG"
WHEN NOTHINGS RIGHT

No comments: