21 April 2012

saya sayang yang pakai baju BIRU

assalamualaikum

rindu aku tak ? pelajar cemerlang memang macam ni . busy over sikit . haha

last friday ada futsal tournament antara team form six SMK Skudai . ada kami = Slytherin , Freshie , Purple Queen , Gol & Gincu , Gegar Girl , Shhreet FC (ppssst ppssst) , Anak Buah Z , yang lain aku tak ingat . lupa ingatan sekejap .

arghh stress aku tengok gambar ni . haha

nampak tak siapa yang paling semangat ? 

haaaa tengok ! ada orang iri hati dengan aku tuuu

sshreett FC (ppsstt ppsstt) & Slytherin FC . 

Thina tak payah tutup muke . muke kau memang tak nampak pun . haha *kidding

aku malu tengok gambar ni .argghh . serammmm , kepet sikit laaaa

our great teachers . comel comel kan ? macam aku . huh !


alhamdulillah . berkat usaha dah ketabahan . dapat no 2 . ok what ! dapat jugak pegang piala abang Arul tu . walaupun aku tak dapat gol kan satu pun ! semua sipi . nak salah kan siapa ? yang penting jangan salahkan ibu mengandung , ok ! *tetibe

wandy tepi lah !! kurang sorang ni .


ada orang pakai purdah laa . 

nampak tak yang aku ayu + gedik kat situ . muke bajet hot padahal .....

ok caa , kau paling kerek gile kat situ . 

memang best ! lepas ni kalau ada lagi , confirm aku join ! asyik tengok buku je kat sekolah , nak jugak pandang bola pulak . tengok diri sendiri tendang angin ke kan . terima kasih kepada pen-sponsor baju , Along tersayang aku . Saleh . dan kasut mahal tuuuuu.... ehem ! *cough dan penyokong setia tepi tiang gol aku .... ehem *cough again . haha

good job teha ! kau lah keeper terbaik . suke tengok kau golek gelek gelek inul kat situ . Shahira , Evy , Diana , Debby ,Aishah jugak . sorry tak dapat sponsor gol . tahniah Gol & Gincu won the first prize .

Along , mane gambar kite . ada orang busuk kaki tak nak masukkan . eishhh .

No comments: