04 May 2012

Dahsyat . Kau memang dahsyat .

aku tak nafikan aku minat lelaki macam TheRock . ketul-ketul gayanya . lahaii . dan aku tahu lelaki memang dikurniakan sifat agresif atau kasar pada setiap tindak tanduknya . tapi ingat ! jangan gunakan kekasaran kau itu untuk menyakiti wanita . tapi sebagai pelindungnya . 

wahai lelaki , aku tak tahu samada kau faham atau tak bahasa yang aku pakai selama ni . atau aku memang speaking Alien ? nonsense lah . cakap slow slow dengan pakej lesung pipit kau tak paham , aku tengking lagi lah kau mengaum , wah wah wah ! ini sudah lebih .

be gentleman lah sikit . melutut bagi bunga ke , coklat ke , flash card tulis "nak nmbor boleh ?" . ini tak . habis beg sekolah ranap kau tarik . woi LongChamp tu . mahal . *ehem ehem . dah macam peragut pun ada kau ni . nasib baik tak sempat jerit tolong , ada perogol ragut beg sekolah !

AbgEJ pun tak suka lelaki macam tu, apa lagi aku sebagai perempuan . betul kata AbgEJ kau perlukan kelas tuisyen . tak payah bayar . dia sanggup ajar percuma . dia terror tu . kan ?

kau tahu tak betapa aku perlukan CPR time tu sebab paper bussiness aku ? cehh kau , bussiness . kau tahu apa aku rasa bila ada soalan yang tak boleh jawab LANGSUNG ! macam punggung lah . soalan senang tapi neuron  tak nak pulak main sambung sambung . haishhhh 

perlukah berkasar dengan perempuan ? be nice lah guys . grrrt kbai . assalamualaikum

No comments: