15 May 2012

Hai , panggil saya kak Katy

hai assalamualaikum . dah lama rasanya tak update gleegeleman ni . rindu tak ? rindu tak ? kalau tak kenapa asyik scrolldown cari entry baru aku , kan ? haaaa siapa tu . jeng jeng jeng . wiggle wiggle yeah !

hai sekali lagi . saya NurulAfiqahBtMaharani . follow me on twetter ? maaf tak pernah ada dan tak reti guna . RT tu retweet eh ? ke RamliTongkol ? nak tambah sebagai rakan di Facebook ? maaf jugak . saya dah deactivate untuk sementara waktu ni . kenapa ? sebab sebab sebab sebab , takde sebab . hewhew

minggu lepas , Selasa . mak saya graduate . buat kali kedua masuk dewan tengok orang graduate sejak 14 tahun yang lepas = 5 tahun kite mase tu . ingatkan dapat jumpa jodoh dengan abang abang dip or degree , tapi tak ada rezeki . mak nak balik cepat pulak . eish ! 
~oh mama saya mahu kahwin . kahwin dengan siapa . kahwin dengan bla bla bla ~

mak baru degree . mak cakap ada rezeki sambung lagi . takpe mak , belajar biar sampai ke negara Jepun mak . yang penting akak nak ikut , ok ?

last Sunday . my big bang family sebelah ayah sambut Mom's day . makan makan je .  seronok lah kan sebab datang bawak perut je , tak payah bawak beg kantung syiling . 

otw nak pergi makan besar besar kat bandar . ikat perut dari pagi beb .

saya baru perasan . rupa-rupanya saya ada sepasang mata yang sepet . huahua percaya tak ?

nenek memang suke buat aksi macam tu . aku tak pasti kenapa . mungkin faktor dia sudah jemu melihat kamera . untunglaaaaaaa .

she's my cousin . kalau aku Katy Perry yang sopan , dia Madonna . ~give me all your lovex2~  cantik kan dia ?

today , kami ada orientasi untuk pelajar lower yang baru masuk minggu lepas . ini lah masa yang akak Katy tunggu tunggu dik . sampai checkpoint aku , dorang kena makan roti kopi . apa rasa ? takkan letak kopi rasa madu . kopi = pasir . masyuk dik ! besok kalau ada kes kematian melibatkan pelajar lower , sila penjarakan AbgSyah . aku cuma mengikut perintah .

woo woo . Katy Perry nampak gemuk di situ . 

minggu lepas aku rasa sangat sangat bersyukur sebab aku tak jumpa langsung mamat tanduk sepuluh tu . dengan harapan mungkin dia dah pindah sekolah . tapi pagi tadi aku betul-betul terkejut bila nampak dia depan mata sambil tersenyum . Ya Allah , lindungilah hambaMu ini . takut .

nak tahu lagi tak . AbgEj dah sampai rumah . tapi dia tak call pun. argh , sampai hati dia . tapi tak apa . dia penat tu , mungkin .

kbai , assalamualaikum

No comments: