21 May 2012

you make me so HOT bebeh !

assalamualaikum 

hai . haritu pergi TebrauCity naik ferrari hijau . haaa , korang ada ? *muka belagak* saja je , habiskan cuti hujung minggu dengan harapan nak cepat cepat beli tiket DarkShadow . under 18 tak boleh masuk . ada aksi ghairah *buat muke tak sabar* haha

tukang koyak tiket : adik , umur berapa ?

aku : 19 kak .

tukang koyak tiket : hm yeke ? bawah 18 tak boleh masuk dik . boleh tengok ic ?

aku : time ni jugak lah ic tertinggal . tak ada ic lah kak .

tukang koyak tiket : kalau tak ada ic , bagilah licence ke or apa-apa yang boleh jadi bukti . atau nak tukar cerita lain .

sentap ! menyirap ! aku dah buat muka kambing lepas beranak ni . untunglah , time aku je boleh sangkut . ape muka aku ni macam budak baru baligh ke ? darjah 6 ? form 2 ? kesiannnnnnn . salah sendiri jugak , time tu jugaklah ic tertinggal . haishh . dah boleh geng dah dengan abang abang Nepal .

Mantera ? ok lah , layan aje . takkan nak ambil tiket lain . nak suruh aku balik pukul berapa ? 10 ? cucuk langit sekali ? wiggle wiggle lah . itulah , dulu bukan main buat entry pasal cerita ni . satgi amek kau ! nonsense lah . merepek . bukan tak sokong cerita melayu cuma , better CicakMan . psst psst ~ saya nak balik duit saya RM14 . TebrauCity ni vampire agaknye . cekik darah .

__________________________________________________________________________


bukan mudah nak jaga hati dan perasaan seseorang . dah tak susah jugak nak lukakan hati seseorang . serta tak senang untuk luka tu sembuh . diam . dan seterusnya pendam . itu lebih baik . nak luah , siapa sudi dengar ? nak marah , siapa mahu dicaci ? nak maki , itu bukan cara aku .

assalamualaikum 

No comments: