16 May 2012

Tanjung Rambutan , i'll come !!

ni lah yang aku tak suka . bila sekali aku mula update , seterusnya akan aku meng-update . termasuk lah berkaitan dengan hal hal yang tak berkaitan . seperti ini :

aku : hello , ini sepital tanjung rambutan ke ?

no name : ye saya . boleh saya bantu ?

aku : memang nak minta bantuan pun . kat sana ada katil kosong tak ?

no name : ya cik . banyak lagi tempat kosong . boleh saya tahu siapa yang nak tempah ?

aku : saya . saya rasa cukup lagi tiga minggu , saya dah boleh jagi gila dengar nama orang yang sama setiap hari . hahahahahaah (dah mula gila)

no name : @#$%&?

penat lah sebab terpaksa tak nak kasi marah , bagi cover kedut muka ni . saya ni , tak pakai SK-II , so penuaan dah mula kelihatan sekarang ni .

untunglah siapa yang bernama Aisyah dan Miss.D (caa bukan kau tau) . nama awak selalu jadi bualan . agaknya kat rumah , ada tak tersedak kulit durian ke ? bijik avocado ke ? kalau kulit durian ok jugak . cepat sikit jalan . huahua *nampak tak ada orang busuk hati dengan awak*

saya , macam biasa . buat muka tahan berak , watlek je . lagi pun , saya ni jenis yang redha . sebutlah nama dia selagi boleh sebut . saya tak marah . nampak ni lesung pipit saya dan itu bermakna saya sedang senyum GEMBIRA . nampak tak ? nampak tak ? haha

"Be patient as much as you can . Patient it's a part of iman" 

Jangan jadikan sesuatu perkara atau keadaan itu rumit untuk kita . Teruskan dengan apa yang sudah sedia ada daripada mencari sesuatu yang belum pasti .

No comments: