14 June 2012

aku pula akan menyusul , Insya-Allah

mood gua time ni , hmmmmm tak sabar nak pakai gaun pengantin warna-warna pastel . omg , cantiknyeeee !

hai . wehh berhabuk seyh blog gua . dah berapa lama tak service . broadband buat hal , lappy ternak segala cacing kerawit bagai . at the end , aku yang kempunan nak bukak geligeleman ni . fuhhh

waktu-waktu cuti yang lepas , macam biasa lah . musim mengawan . ada je yang nak kahwin . datang sabtu ahad , serbu dewan serbaguna . tengok pengantin .


tamat lah riwayat beliau sebagai Cik . comel giler abang ipar kite orang . sumpah ! 


cikgu saya nampak luar biasa , dan sangat cantik !

bukan puan ni je yang kahwin . aunty aku pun sama jugak . maka , aku menghabiskan masa cuti sekolah 10 hari dekat kampung dengan segala bagai nyamuk yang ada . errr . mungkin inilah kali terakhir aku rasa penat tolong , sebab lepas ni dah takde lagi . giliran aku pulak yang kahwin . ehem !

awas ya ! ini bukan calon bakal suami . ini acai yang cuci cawan je . huahua .
along , jangan marah ok .

tapi macam terasa aku jadi acai dorang ni . sikit-sikit order ayam golek . sekali makan nak half . tak agak betul . dan aku rasa untung siapa yang datang rumah atok time ni . mana ada macam tempat lain . lauk semua menu sendiri . ada sambal goreng , arca nenas , arca buah , kuah pecal dan apa lagi aku tak ingat . yang penting ada 7 tray . puas beb ! yang paling laku , ofkos lah ayam golek . akuu je dah 4 kali tambah . huuuu

pakcik baru !
supaya mereka cepat-cepat dapat anakx5 dan bahagia sampai akhir hayat , insya-Allah .

ini lah kerja saya . dalam kesibukan makan ayam golek , aku kena sediakan untuk makan damai . and yesss ! satu cawan pecah . 


penat layan kerenah akak-akak ni . tapi takpe , control cun . huahua

keesokan harinya . lepas penat sental periuk , kira periuk pinggan mangkuk . konon nak relax, kite orang pergi GunungLedang . yang paling exited ofkos lah penganting baru . agaknya tak reti penat lah dorang ni . haishh !

tak ada gambar sebab semua dalam Canon EOS UncleZ aku ni . nampak tak betapa happy nye mereka . bile aku nak macam ni . haha geli je !

tamatlah cuti aku yang tak ada nikmatnya rasa bangun lambat , golek atas katil . banyak habis kat dapur sampai periuk tu dah bosan tengok asyik aku je sental bontot dia . lahaiiiii .

No comments: