14 June 2012

Hopeless , maybe

mood senja-senja ni , asyik bukak lagu putus cinta . maklumlah ....

try lah dengar lagu-lagu aku . ada 5 or 6 je . ntah sejak bila jadi minah leleh pun aku tak pasti .

dan aku masih begini . mampu terseyum . terima kasih Tuhan

mungkin atau sepatutnya entry yang sebelum ni , aku post hari ni . aku ada terbaca miza post , 'mencintai seseorang itu tak semestinya hidup bahagia dengan dia , tapi cukuplah sekadar lihat dia hidup bahagia' . ayat , gramatis kau , miza ! meletop jah . haha

genap 14 Jun hari ni , genap jugak lah 10 hari tak ada langsung khabar berita dari kau . bohong lah kalau aku tak tertanya-tanya . tapi apa mamppu aku buat , redha . mereka kata , mungkin ini jalannya . tapi aku tak paham . highway ke tanah merah ? hmmm .

tak apa lah .

1 comment:

ninym said...

tanah merah lah. makcik aku ada kat jb ni.