28 June 2012

terima kasih semua . terima kasih untuk segalanya .

hai assalamualikum . aku dah 19 ? haaa kau ade ? haha kecik ketot lagi . aku dah besar , kau mampu ? haha ok tak lawak

alhamdulillah . terima kasih Ya Allah , Kau masih beri aku peluang untuk bernafas dengan oksigen yang totally free ini . sungguh sungguh aku bersyukur . terima kasih . kerana Kau jugak , aku masih lagi dapat bersama insan tersayang , mak ayah adik5 , kengkawan dan orang sekeliling yang aku sayang . terima kasih . aku bersyukur dengan nikmat yang kau berikan . dari kecil , hingga besar tiada kurang .  

ehem ehem , dah lama jugak aku tak update . memang sengaja pun . tunggu tanggal 26 Jun baru nak update sebenarnya hehehe . baru ada point nak taip itu ini .

terima kasih yang ingat birthday saya . toce toce . ada yang wish pukul 4 pagi . hadoiiii , kacau gua tido lah lu . tapi , yang bestnye . masuk je kelas , dorang nyanyikan lagu birrthday untuk aku . wow , rasa macam ... eish ! dalam lesung pipit aku pergi . malu + terharu  ni .

hadiah ni daripada insan tercinta lagi tersayang yayang . my umi . 
pelik je umi . okaylah , emak . malas nak tunjuk gambar besar besar . setakat ni je okay .
terima kasih Pn. Norhayati

ini pulak dapat masa kat sekolah . si pemberi mengamanahkan saya supaya identitinya dirahsiakan .
apa-apa pun aku suka gile dengan hadiah yang dia bagi . thanks a lot .
nampak sweet . kenyanggggggggggg , yummy ! tapi aku tak makan perfume okay . beg je tu .

okay . ini tadi . memang aku tak sangka . ada yang masih nak bagi hadiah walaupun dah 2 hari berlalu . maknanya , ada yang ingat aku lah ni , kan ?

tengok ! aku dapat bunga ros pink tanpa batang . 
ini daripada leng lui sebelah meja aku , Yi Jing . aiyoo amoi ni . sweet giler lah . dia cakap 
"why tak datang semalam , i nak bagi you barang . i suka lah kawan dengan you"
ok sentap . terharu . toce leng lui . 


 tak sempat mula kelas . mak cik vogue sorang ni dah serbu aku kat kelas suruh bawak beg sekali keluar .
satgi dia bagi aku buku ni . AKU MAHU TEMAN TAPI MESRA . ehem , perli eh cikgu . nakal ! haha
terima kasih cikgu . me love you too .

dan yang paling memeranjatkan aku saat ini . aku terpaksa pergi SkyNet taman U sebab nak amek barang ? pelik . ini dah kes dera . hadiah kena amek sendiri . makan dalam beb . hehehe . penat tunggu akak tu belek barang dalam bakul . ade ke tak hadiah pos aku ni ? tak jumpa jumpa pon . jakgi , nah amek kau ! 


sumpah . aku tak pernah sangka ada orang yang sudi bagi aku benda yang selama ni aku nak sangat . 
sampai kan aku memang tak terkata langsung bila gitar ini untuk aku . atas nama aku . 
hadiah ni terbang dari Kuantan , Pahang . tau kan dari siapa ? hmmmm abgEj .
terima kasih tak terkata untuk kau . ya , aku anggap ini hadiah tanda persahabatan kita dan kau berjaya buat mata aku berhujan asid . terharu .

boleh tak aku kata yang ke 19 ni , birthday yang paling surprise untuk aku . terima kasih semua . aku tak sangka dapat hadiah yang best best kali ni . lain kali bagi lagi okay ? hehe tapi penat aku stalk wall sendiri cari wish dari someone . hampeh ! main poke poke , tapi wish takde langsung . kecewa arh cenggini . kbai aieril zafril .


No comments: