20 June 2012

it's true single

promise , this would be the last !


''mungkin kita tak bersama itu takdirnya . tak mengapa asal kau bahagia'' zrreengg *petik gitar 
pehh gua jadi najwa latiff seyhhh .  

aku memang dah lama tahu . aku dah lama agak . tapi macam biasa lah , lebih baik diam . mane nak kepoh kepoci ni . tak suka . 

tahu tak , aku tak nangis beb . kan aku dah penah bagi tau kau , aku ni TABAH orangnyaaaaaaaa . tapi aku tak tau kenapa mesti tak bagi tahu semua ni lepas tanggal 26 nanti ? ni dah nak dekat baru bagi tahu . pehhh , sentap beb gua . huhu takpe lah . aku ni jenis yang redha . watlek jeeeeee . dah biasa kena buang buang ni . huahua *gosok hidung*

perkara pertama yang aku buat bila aku dapat tahu semua tu , aku buang folder yang berkaitan . haaa nampak tak yang aku ni sweet sebab ada folder khas . haha tak sweet mane pun actually . 

nak tahu sebab jadi macam ni ? hmmm tak usah lah . benda dah lepas , takde siapa salah . jodoh kan Allah tentukan . mungkin tulang rusuk FadhliShaz yang ada kat dalam badan aku agaknyaaa . hahaha ok tak kelakar .


macam kau kata , kita boleh jadi kawan . hm , insya-Allah . tapi aku tak janji . hehe

no more abgEj starting from now , ok ! 

No comments: