12 August 2012

Iftar

assalamualaikum

lelaki tak semuanya ada kelebihan macam tu . hmmmm sebab .....
"abang nak tak ? 50 ringgit jeeeee"

mula-mula , memang tak sabar nak jumpa balik ex EC . lagi lagi Chong . teeeeeeet . Senah vouge jugak . IT ROO CAFE ? pernah dengar ? aku tak tahu lah tempat makan apa yang dorang nak bawak sampai tengah-tengah bandar tu . SUSUR aku tau ar . haaaaaaaaaaa 


see ... tak boleh buat muka lagi comel ke Afiq ? haha



sirap bandung 3 layer Salleh order . air masak lagi sedap !



aku bertuah sebab ada 2 perut tong sampah yang boleh habiskan sisa-sisa Chicken Chop aku . sampai je rumah , dah tak tahu nak bawak perut ni pergi mane . senak .  

tapi sebelum tu ! bazar karat dulu . finally jumpa jugak dengan Chong hehe . tak sangka pulak jumpa Azzuwaib kat sane . ehem *buat-buat tak kenal

and , tetibe ganjil aku datang nak melihat kecacatan dunia . saleh pun bawak lah aku pergi Jalan Tun Razak 4 atau lebih familiar dipanggil s***r .*tutup mate* ada kecelaruan jantina . ohh tidak ! dah , lepas ni tak nak lagi pergi tempat tu . GELI . 

No comments: