10 November 2012

aku yang berkasut tanpa stokin

assalamualaikum .

makin dekat makin dekat dan makin macam-macam . ye dan aku tahu , kita tak senang lari dari godaan duniawi .

hari ni ... hindustan

esok ... hari munggu . Mall mariii

lusa ... being a baby sitter 

tulat ... dan seterusnya jadi lah aku tapai basi kat rumah ni . 

insya-Allah , aku akan cuba sepak terajang setan setan keliling ni . sibuk bisik benda benda jahat . sibuk ajak yang bukan-bukan . termasuklah update benda ni .

makin cepat jarum jam gerak , makin besar lah tarikh yang datang . macam roller coaster , cepat beno . tahu tahu dah nak dekat 19 Vovember 2012 .

aku ni bukan pandai sangat . pointer trial hari tu pun berapa je . itu pun salah key in . sedihhhhhh . dan ini mungkin kali terakhir aku update gleegeleman ni . 

doakan semua 4 subjek dan 8 paper yang aku amek okay ? 
macam sikit , kan ? tapi Tuhan saje yang tahu , betapa otak aku penuh dengan morfologi lah , devaluasi lah , SPRM lah , lokalisasi lah . hasihhhhh

memang suka banyak-banyak . tapi bawak masuk dewan 5 batang je . 
 yang simpan dalam baju buad spare . okay tipu

1017 . tak best nye lah nombor . hope , this my lucky number lah . 

peratus stress aku makin tinggi saat-saat dah nak dekat exam ni . macam-macam fikir . syukur tak ada masalah hati dan perasaan kasih sayang bagai . kalau tak , sekarang jugak aku mintak putus . ayat macam mintak kena tikam , tapi hakikat lah bila benda tu ganggu exam . 
bismillahirahmanirrahim . pada sesiapa yang kenal aku . mintak maaf untuk segala terkasar bahasa , tersalah cuit ke , tersalah ambil ke , dan tersalah apa-apa lah . halal kan makan minum . dan selalulah doakan semoga segalanya dipermudahkan . insya-Allah .
huduh sungguh cara aku belajar kan ? tapi takpe , janji masuk dalam kepala .
bukan senang weyh nak hafal fakta pasal langkah-langkah penyelidikan pemasaran .
ohh lupa . benda alah ni , aku dah zip dalam kantung khas warna hitam . tapi bukan plastik sampah lah . untuk aku pastikan yang tiada lagi bunyi grengg grengg dalam sebulan ni . sebab amat melalaikan .

doakan untuk kawan-kawan kite sekali , okay ?




No comments: