07 December 2012

selamat jalan romeo .

assalamualaikum

penting sangat ke mencari pasangan dalam hidup ? mestilah ! kata nak  menambah ahli keluarga . kata nak rasa nikmat berumah tangga , honeymoon bersama suami tercinta kat istanbul , pyqa datang . pimpin tangan jalan tepi pantai tengok matahari terbenam sambil kongsi satu cawan air dengan 2 straw , suap suap kaki ketam bakar . okay geli okay , geli .

buat lelaki yang bakal dicintai , iaitu my future husband (belum dapat dikenalpasti lagi) , saya nak awak buat rumah 10 tingkat untuk saya dan anak10 kita nanti serta kolam bersaiz padang bola juga untuk anak10 kita nanti .

kembali pada tujuan asal daripada mukadimah yang brrrrrr memang gampang tadi . sebagai bakal ibu 6 tahun lagi , aku bagitau . setiap yang berlaku ada hikmahnya dan setiap keputusan ada sebabnya . dan keputusan aku masih macam dulu . biarlah masa yang menentukan siapa romeo itu . siapa lelaki kepunyaan .

kau tahu aku cukup tertekan bila soalan stpm menyusahkan hidup manusia terutama aku yang bermati-matian beli pen baru setiap hari semata-mata untuk kau ,  paper ! tak pernah hargai keperitan duit aku yang keluar tu . ciss ! dan romeo , soalan kau umpama korek hidung tapi takde hasil , tahu ? tahu betapa susahnya soalan tu aku nak jawab . nak mintak tolong einstein , terpaksa aku balik zaman 1879 semula . mustahil !

kita buat macam biasa . seperti biasa . dan aku tak memaksa . takde hak pun . wahh bersajakan . anyway , choose the best among the rest . haaaaaaa kau ingat band 2 aku ni tak gheti speaking bagai ? ehhh tengok lesung pipit arr . *hidung kembang kuncup*

lelaki impian tu is unknown . muke dah lah sebijik Ajai-Kajol tapi versi anak jantan makan belacan . made in Malaysia . okay dah boleh ignore kan .

No comments: