22 December 2012

fact is happens in real

cuba bilang dengan aku siapa yang tak suka diri dia cantik ? kalau ditanya nenek gua pun mesti dia jawab "ye , nenda pun mahu seperti Neelofa cu" see ? LOL . jadi kebiasaan bagi aku bila jengah blog yang berinti fashion . "damn ! she wear that dress i adore" "if i could wear that skinny" "wow , new fashion !" tapi pada dasar zahirnya , aku tak berpakaian seperti itu . sebab utama mungkin kewangan . dan disebabkan itu , banyak girls yang buat trademark "biar murah tapi bergaya" am i right ? of course .

always think that we are fat . always okay . walau kau kurus macam caa pun , mesti telintas "eh babat aku dah terserlah" . paling tak pun "aku dah gemuk lah" . sebab itu perempuan tak boleh hidup tanpa cermin . semua sebab nak tengok perkembangan badan mereka dari hari ke hari . 

lelaki memang pada dasarnya lebih kurang ajar atau degil daripada perempuan , tapi mereka lebih mementingkan family . berbanding dengan perempuan , dorang lebih lembut tetapi selalu lebihkan kawan . semua benda kalau boleh kongsi dengan kawan . its true heroin .


anak anak . tak mau eh ikut dia tunjuk middle finger . tak baik 

toksah lah nak cakap atau papan iklankan visi misi kau yang ape tu "no man no cry" bagai . itu pun sebab kau lepas break . kan bagus kalau cakap "dia buta tinggalkan aku" . see ? lagi pedas gitu . besar mane pun kau iklan benda tu , akhirnya lelaki jugak jadi suami kau .


menggilai lelaki kacak , sudah semestinya . tapi kalau semua nak lelaki kacak , boyfriend kau yang muke pecah rumah tu nak letak mane ? kahkah 

perasan tak , lelaki suka bising bila perempuan asyik asyik shopping . sikit sikit beli baju , kasut , handbag , makeup bagai . maknanya tak salah kalau kita bising bila lelaki asyik asyik beli Dunhill , Pall Mall dan paling tak pun Gudang Garam walaupun "alaa tengah takde duit lah" "i belum gaji lah" . suara anda hak anda ladies *hasut*

No comments: