10 December 2012

sekitar peperiksaan berlansung

menjelang musim peperiksaan masing-masing duduk diam bertafakur di rumah . depan mata berselerak buku-buku dan nota yang dah lunyai  dek ditelan zaman persekolahan . tak lupa juga past year questions . sedangkan aku ?

eh , aku lagi bersemangat sebab jauh perjalanan ke bandar semata-mata nak belajar . bertemankan si gendut dan si kerempeng juga . huahua . 

bila terlalu exited sangat nak pergi library , macam ni lah jadinya . belum bukak pun lagi .
terpaksa bertapa kat luar . sabar .

cikgu belanja roti canai wooo .

 muka bahagia menanti kertas soalan pengajian perniagaan 1 . padahal ....... !

tengok kite jumpa siapa ! my ex EC . adib dengan amin . rindunyeeeee


ya , aku memang pandai berlakon . imma drama queen . *kening ziana zain*

walau pun sibuk study , tiada istilah tak sempat untuk aku kalau nak jalan-jalan . weeee

BM class . menyempat !

aku tak nafikan , kata pun soalan periksa mana ada yang senang . tapi lagi susah soalan 'jom couple?' haha . tapi bila tanya anak cikgu Wan . jawapannya 'okay je' . aku tak terkejut , langsung tak heran sebab trial dia pun 3.8 something  lah macam tu . 

its okay , bukan cuba yang termampu tapi aku dah cuba yang terbaik . sekarang hanya berdoa . misi sekarang adalah cari calon suami . yeay ! okay tipu . sekarang kejenye aku tunggu call dari macam-macam tempat sebab nak kerja . masih berdoa .

bila habis exam nanti rasa macam wow ! rasa macam "tahniah isteri encik mengandung dan kandungan baru mencecah 2 minggu" . happy , bukan ? 

No comments: