20 May 2011

saat kita berpisah ... )):

ape lagi yang boleh aku kate ?
ape lagi yang boleh aku cakap ?
ape lagi yang boleh aku buad ?
HI-TEA

HARI RAYA

UTM
when i cry , its means i really2 cry . memang larh kann . aku murah dengan air mata . hujan lebat ari ny memang datang dgn seribu rahmat . 
aku bukak je FB aku mula nmpak Linda amjis post sesuatu . ohh , baru aku tau . baru aku ingat . baru aku sedar . kau orang nak pergi . 



Sekarang dan sekarang aku mule sedar yang aku memang betol2 rindu kan korang . aku memang really2 kangen dengan korang .





Linda  – kau lepas ny dah jadik cikgu . aku rindu time kau tido sebelah aku .
Wan   – kau lepas ny sambung matrik . aku rindu time kau jadik barber aku
Tasnim  – kau lepas ny buad experiment sorang2 (mikrobiology) . aku rindu time   kau gossip pasal orang yg kau tak suke .
Kutep  – kau lepas ny sambung perakaunan . aku rindu time kite baling2 buih sabun .
Ejad   – kau dengan aku same jew . aku rindu time aku tolong sapukan ubat untuk kau .
Shima   – kau lepas ny jadik student tetap kat STARP . aku rindu time aku kejot  kau tak bangon2 .
Syila   – aku doakan yang terbaik untuk kau sayang . aku rindu time kite lipat baju same2 .
Pyqa – kau lepas ny sambung dip. Sains . aku rindu time kite amek gmba same2 .
Dorm sebelah – lepas ny korang ade hala tuju masing2 . aku rindu time korang bawak  makanan banyak2 tau 
budak luar     - tanpa motor2 korang tak akan dapt iteowag rase akan MB lau terdesak .

wawan - kau lepas ny nak jadik K.komander PLKN kononnyer. Tapi kena postpone .aku rindu time kau jadik model Renoma kat depan kelas .
amin,donat,bb  -kau ponn same macam aku . nanti aku rindu time korang buad bising kat kelas .
emi  - aku rindu nak panggil kau avatar .
azim  - kau tak lame lagi jadik peguam syariah . aku rindu time kite … rindu kaw  larh senang citer .
amry  - aku rindu nak ejek telinge azimat kau tuh




pape pon yang penting aku rindu sumer bnde yang kite buad same2 . together !
aku sedih anti bile korang dah sambung kat sane , lupekan aku .
aku sedih kalau korang tak balas mesej aku ,
aku sedih kalau korang ade kawan yg lagi baik dari aku .
aku sedih kalau korang tak angkat aku call .
aku sedih … 




B205 ..
Banyak benda kita cipta smpai jadik kenangan yang paling manis di saat akhir kita kat SMKBT2 and ASPUBAT .
Mase kite berendam dalam bilik air same2
Mase kite potong rambut same2
Mase kite panjat bumbung same2
Mase kite lipat baju same2
Mase kite gadoh2
Mase kite bawak nset and gelabah same2
Mase kite tido and pelok each other
Mase kite makan same2
Mase kite kutok2 same2
Mase kite solat dalam dorm same2
Mase kite sembunyik tak pegi prep same2
Mase kite tengok tb time midnight same2
Mase kite tangkap lipas same2


Mase kite ponteng solat subuh same2
Mase kite mintak rapi makanan lebih
Mase kite dapat gelaran dorm “cantik”

Semua tuh tak akan datang balik . mase tak akan patah balik . aku harap time tuh akan datang semule untuk kite . tapi tak  mungkin . sebab aku tahu , kita dah jaoh terpisah . lagi2 aku . aku dah tercampak entah kat mane2 . mule2 EC . insya-Allah skudai pulak lepas ni . aku sedih bile fikir korana same negeri tmpat study . nym,wan,alina,nad,putri,and ramai lagi banyak yang tercampak kat N9 . korang ley larh hang out same2 . aku ? walaupun ade mmber ramai kat sini , tak same dengan korang . korang paham aku . korang pandai backup aku . korang dah banyak tolong aku . and korang dah banyak cipta memori indah2 dengan aku .





masing2 dah nak berangkat sabtu ny . aku akan pastikan tak akan on9 fb . sebab aku tau , korang dah tak on9 ari tuh , lau ade tak ramai . sape yang nak meriahkan smkbt2/06 kalau bukan korang . kesunyian dan keseorangan larh aku .... 





aku doakan korang berjaya one day dengan cite2 yang korang kejar . and tak lupe aku doakan lagi 6/7 tahun aku dah jadik makcik pade anak2 korang . hahax . jangan lupe doakan untuk aku .. nak jugak bahagia dengan kejayaan satu hari nanti ..



SAYANG KORANG SELAMANYA ! MUAHX !

No comments: