20 May 2011

saya janji


korang ... semalam kita dah touching2 kann ? hurm , sedey bile nengok korang sedey . lagi2 syila . kaw same je dgn aku . memang lencun habis !
lepas ny masing2 dah ade hala tuju sendiri . semua dah ade tempat nak further study . tapy paling banyak banyak antare korang dapat kat N9 . tak jaoh mne pon tempat tuh . sekangkang kera jew . tapy aku tau , aku tak boleh nak berangan datang sane . aku pon tau aku memang tak akan sampai sane .
lepas neyyh , aku dah tak ley nak hang out dengan korang lagi macam dulu dulu . kite pegi CS , the zone . lepas ny ,  mulai esok , luse and next week aku terpaksa tahan untuk tak jumpe korang sampai cuti sem anty .
kalau lepas ny aku nengok pic korang hang same2 kat n9 msty aku jeles .. hurmmmm . tak pela .. :))
   
          - aku JANJI , lepas ny aku dah tak nak jadik macam dulu lagi . aku dah tak mau jadik macam masa aku form 5 tuh . salu main main . salu buad tak tau .
   
          - aku  JANJI aku nak jadik yang lagi baik dari dulu . aku nak jadi macam minah kalau boleh . tapy bukan 10A tapy  4A for 4.00 . and dapat band 4 tok MUET . aku tak boleh target band 6 bb aku ny orang jawe . bukan omputeh .

          -aku JANJI tak akan lupekan korang ,, tau !



Ku mencari, Ku mencari
Apakah salahku
Kau buat ku termenung seorangan
Dalam diri sangsi, Akhirnya begini
Perpisahan tak kuduga

Ku mengerti, Ku fahami
Keputusan diri
Biar saja aku sebegini
Permintaan terakhirku, Jangan kau lafazkan
Simpan saja kata-kata

Jangan diucap selamat tinggal
Jangan kau ucap selamat tinggal
Jangan diucap selamt tinggal
Kepadaku...

No comments: