15 May 2011

tak tahu kenapa plan macam ny selalu tak jadik

sedih , sedih dan sedih .... :( exactly aku tak tau kenapa tak jadik . ade jew bnde yang jadik ..kan dah bebelit .. haiyoo! aku baru nak rasa gembira ari ny bile jumpa dia . aku nangis . orang kate nangis kadang2 sebab gembira , aku nangis sebab gembira kew ?
bile aku tau aku tak dapat jumpa aku terus bagi mesej 
\
/
\
/
\/
salam makcik sowi . ayah tak bagi. sakap nak balik umah nenek plak . ta pela , lain kali lau ade kesempatan ite jumpe , lau tak tak tau larh . huhu , k bye! thanks a lot ! salam .
/\
\
/
\
/
pastuh aku terus off fon . kononnye 'star' tak mau diganggu  larh oley peminat2 di luar tuh . cehh ! dah agak penat melalak aku tido ! malas nak fikir . biarlah , lantak lah ! aku dah tak tau nak buad ape and bile mase pat buad plan ny lagi .
ma , pa , akak tak marah . cuma sedih jew bb tak dapt jumpa dia . tak marah sape2 ponn . marah dengan diri sendiri yang tak pernah nak puaskan aty orang yang akak sayang ...
makcik salu pesan "jodoh kite belom ade lagi . Tuhan masih belum nak temukan kita . saba jew".. and aku tak kan lupe . i'll wait fer that moments . and tggu PIZZA HUT gak .. hahas , demand ! :))

No comments: